EYLÜL KAİNAT ALEMDAROĞLU

EYLÜL KAİNAT ALEMDAROĞLU
@KIRMIZIMTRAK
Yaşam tek bir akışa sahip görünse de yaşayanlar kadar çoğuldur aslında her döngü. Sorun kendinize; "iyi ama kime göre?" "Kötü ama kime göre?" Ve şöyle devam edin; "bana göre..."