Kevser

Kevser
@KNA52
Per aspera ad astra.
“Düzenim bozulur, hayatım altüst olur diye endişe etme.Nereden biliyorsun hayatın altının üstünden iyi olmayacağını? ~Şems-i Tebrizi~
Reklam
“Yola çıktıktan sonra her adım yeni adımı doğuracak, şansınız da bunlarla beraber doğacaktır.”
“İnsanın gücünün farkında olabilmesinin önündeki en büyük engellerden biri kaygılarıdır.”
“Sen kendinden emin isen,başkaları seni kendinle ilgili tereddüte düşüremez.”
“Geçmişteki ‘ben’ ile şu anki ‘ben’ çok farklı.Ne ‘ben’ eski ‘ben’im ne de şartlar eskisi gibi.Ayrıca tecrübe ettiğim bir şeyde aynı hatayı yapmam daha az ihtimaldir.”
Reklam