Kevser

Kevser
@KNA52
Per aspera ad astra.
“Kendimiz hayatımızın en güçlü ve en sürekli tanığıyız.Hangi amaçla hangi seçimleri yapıyoruz?Kimse bilmese dahi içimiz bilir.”
Reklam
“Başkasıyla sohbet edebilmek için kişinin öncelikle kendisiyle sohbet etmeyi öğrenmesi gerekir.”
“Hedefim bu ülkede doğan her bir çocuğun çocukluğunu doya doya yaşamasına ve olabileceği en iyi insan olmasına yardımcı olmak.”
“Bilgelik hiçbir kötü tarafı olmayan bir insan olmak değil,kötü taraflarının olduğunu bilen ve bunu yönetebilen insan olmaktır.”
“Hüzün kendi başına müthiş bir deryadır.Hüzünlenemeyen insan gelişmemiş bir insandır.Kendinden kopukluğunun,içindeki öze olan özlemin farkında değildir.”
Reklam