Bahçeye çıktığımda çilek ağaçlarının çiçeklerine gözüm takılıyor ve babamın öldüğü gerçeğini hatırlıyorum o an. Çok tuhaf, ölüp gitmek benim için anlaşılması çok güç bir hadise, aklıma yatmıyor bir türlü.
"İnsan olmanın iyi tarafları yok değil," diye geçiriyorum içimden. Çiçeklerin güzelliğini algılayabilen, onlara karşı sevgi duyabilen varlıklarız sonuçda.