📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
‘Bunca yıl ne yaptın? En güzel zamanlarını nereye gömdün? Yaşadın mı yaşamadın mı? Bak,’ der kendine, ‘dünya nasıl da soğuyor. Birkaç yıl daha gelip geçecek ve sonra kasvetli bir yalnızlık hüküm sürmeye başlayacak. Koltuk değneklerine yaslanmış titreyen bir yaşlılıkla yüzleşeceksin önce; sonra da sefalet ve perişanlıkla. Şatafatlı dünyan yıkılacak, hayallerin solacak; ölecek ve ağaçlardan düşen sarı yapraklar gibi savrulup gideceksin.’ Ah, Nastenka! Yalnız, yapayalnız kalmak, ne kadar da üzücü olacak. Ne kadar acı verecek pişmanlık duyacağın herhangi bir şeye sahip olmamak; hiçbir şeye, hiç… Çünkü aptalca, kıymetsiz hayallerimden başka kaybedecek hiçbir şeyim yok benim!”