Ama hayatlarımıza bir bakın lütfen: Her şey hayatta kalma üzerine odaklanmış. Medeniyetin yaşayabilmesi uğruna bireylere karşı olan saygı tükenmiş durumda. Artık çalışmayan her birey ölüme mahkum ediliyor.
"Neden sadece insanları kurtarmaya kalktığında kahraman olursun? Neden diğer canlılar önemsiz görülür? Bu şerefi insanlara kim verdi? Hayır. İnsanların kurtarılmaya ihtiyacı yok. Onlar zaten hak ettiklerinden daha iyi şartlarda yaşıyor.
"Açıkçası, eğer gökyüzündeki yıldızlara bakacak olsam bile, senin felsefi konuların hakkında düşünmezdim. Endişelenecek çok şeyim var.Kredi ödüyorum ve çocuklarımı üniversiteye göndermek için para biriktirmek zorundayım. Yani ben öyle karmaşık ayrıntıların adamı değilim, basit bir adamım. Ağzımdan baktığında götümü görürsün."