"Desteğine ihtiyacım olan en zor zamanımda yanımda bulunmayacaksa, neden evlendik ki biz? Bu davranışıyla, aylardır özenle inşa ettiği, gül yaprakları arasında bana sunduğu billur köşkü tek kalemde yerle bir ettiğinin farkında bile değil..."
"Mürekkep kokusunu özledin galiba. İki gündür uzak kaldığın dostlarına kavuşmuş gibisin. Kitaplarına..."
"Sen yanımdayken onların bile eksikliğini hissetmiyorum. Ama burada, hep beraberken daha mutlu olduğumu söyleyebilirim."
"Geçen hafta nişanlanan en yakın arkadaşlarımın nişanında bulunamadım ben! Gurbette yaşamanın en sızılı yanı bu işte. Olman gereken yerde yoksun! Kendini tüm varlığınla orada hissetsen de yetmez. Yüreğinin derinliklerinde bir yerler ağlar, susturamazsın..."
"Öğrendim artık; her hayırlı iş, belli belirsiz bir gölgeyi bünyesinde barındırıyor. Pürüzsüz sevinçler yok yaşamda. Siyahın içinde beyaz, beyazın içinde siyah... Kaçınılmaz bir durum!"