"Yaptığım çıkışlar öylesine abartılı ve anlamsız geliyor ki... Neden böyleyim ben? Öfkelerimi daha ılımlı bir biçimde yansıtamaz mıyım karşımdakilere? Olmuyor işte, yapamıyorum. Boş yere kırıyorum insanları."
"Arkadaşlık ve dostluk, yakın kavramlar gibi dursalar da, aralarında büyük farklar vardır. İnsanın pek çok arkadaşı olabilir, dostuysa parmakla gösterilecek kadar azdır. Önce arkadaşını seçersin, sonra da dostluk çizgisini aşabilirse, ona 'dostum' dersin. Önemli olan bu aşamayı iyi saptayabilmek."