Çok duyarlı sevgili arkadaşlar kişi kendinden sorum (n)ludur. Bir toplum kötü diye birey kötü olmaz. Bu cemiyet havası nedir? Biz kötüyüz biz iyiyiz. Biz diye bir şey yok artık biz öldü. Bu yüzden kimse biz adına konuşmaya bizi yargılamaya kalkmasın. Olmayan bir şeyi yargılayamazsınız ve de savunamazsınız. Ha savunur ya da yargılarsanız ne olur sonuç ortada. :))
Hepiniz haklı hepiniz anlayışsızsınız. Ha unutmadan söyleyelim. Biz Batılı değiliz olamayız olmayalım da zaten. Bu yüzden Batının bu toprakların halkını değerlendirmesi nesnel olamaz. Kime göre, var olmayan bize göre. Biz neden yok peki? Birey olan yerde biz yoktur. Peki ben bu yorumu neden yazdım: Çok sinirliydiniz belki yatışırsınız diye. Yine de hiç zannetmiyorum ama deneyeyim dedim. :))