Kader

Kader
@Kader33
Çözülmesi gereken bir sorun değildir hayat; yaşanılması gereken bir gizemdir. Bırak hadi yaşa o gizemi. OSHO
Ne kadar seversem seveyim, bir kişiye bağlı kalmak bana garip geliyordu...
1000Kitap
Reklam
Halbuki ne şeytanı azizim, ne şeytanı? Bu bizim gururumuzun, salaklığımızın uydurması... İçimizdeki şeytan pek de kurnazca olmayan bir kaçamak yolu... İçimizde şeytan yok... İçimizde acizi var... Tembellik var... İradesizlik, bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey; hakikatleri görmekten kaçmak ihtiyadı var...
1000Kitap
İyilik demek kimseye kötülüğü dokunmamak değil, kötülük yapacak cevheri içinde taşımamak demektir.
1000Kitap
Unutmayın ki, dünyada en korkunç şey ümidini kaybetmektir.
1000Kitap
Fakat içimde kendimden bile sakladığım bir ümit vardı.
1000Kitap
Reklam