Kader

Kader
@Kader33
Çözülmesi gereken bir sorun değildir hayat; yaşanılması gereken bir gizemdir. Bırak hadi yaşa o gizemi. OSHO
Yahu ben yaşamak istiyorum anlasanıza!
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yüreğinde Aşkın kıpırtısını duydun mu, yapılacak en iyi şey onu oradan kovmaktır.
1000Kitap
Söyleyecek başka bir şey bulamadılar mı gençlik, gençlik derler...
1000Kitap
Yaşamak ciddi bir şeydir, fakat altmışına gelip de tedavi olmaya kalkışmak, gençlikte hayatım tadını çıkarmadım diye yakınmak, bağışlayın ama hafifliktir.
1000Kitap
Kimin nesi olduğunu bilmeyen, bu dünyada ne için yaşadığı belirsiz Marya' ya... Elveda!
1000Kitap