Farklılıklar yalnızca dış görünüştedir.
İç dünyada böyle bir görünüşün çekirdeğinde, herkes de aynı şey yatar: Ezan ve cefa içinde yoksul bir komedyen.
"Yeni toplumlar beraberinde yeni şarkılar getirir. "Kuşaklar değişiyor. Yenileniyor. Beraberlerinde de yeni kavramlar, yeni arzular, yeni talepler getiriyorlar.
Ne yapıyorsunuz? Daha doğrusu, neden hiçbir şey yapmıyorsunuz? Neden hayatı düzenlemek için çalışmıyorsunuz? Neden parazitler, haydutlar ya da hayatını çarçur edenler gibi yaşıyorsunuz? Ve nasıl oluyor da utanmıyorsunuz?