“Ben pembeye inanıyorum. Ben gülmenin en iyi kalori yakan şey olduğuna inanıyorum. Ben öpmeye ve çok öpmeye inanıyorum. Her şeyin ters gidiyor gibi göründüğü zamanlarda güçlü olmak gerektiğine inanıyorum. Ben mutlu kızların en güzel kızlar olduğuna inanıyorum. Yarının Başka bir gün olduğuna inanıyorum ve mucizelere inanıyorum.”
AUDREY HEPBURN