"Madem bir hayat kuruldu iyiler neden kötülerin altında ezildi ,diye sürekli sorarım kendime.İyiyi güçsüz gördüklerinden herhalde.Bende iyi bir adamım .Hayatta kalmak istiyorum ve bu yüzden çalışıyorum.Cezamı çekiyorum zannediyorsan,hayır vaat edilen bir hayatı dört duvar arasında kendimce dönem dönem yaşıyorum."
"Sevilmeye ihtiyaç duyan en masum canlılar bu çocuklar ve de hayvanlardı.İnsanoğlu dünya malına ,parasına verdiğini bu çocuklara ve de hayvanlara verseydi üreyen şevkat ve merhamet olurdu ."