Dindinha bir seferinde mutluluğun yüreğimizde parlayan bir güneş olduğunu söylemişti güneş herşeyi mutlulukla aydınlatıyordu. Eğer bu doğruysaa herşeyi güzelleştiren şey göğsümde pırpır eden yüreğimdi
Dünyayı bugünkü durumuna getiren nedir bilirmisin patron yarım işler yarım konuşmalar yarım günahlar yarım iyiliklerdir. Sonuna kadar git be insan avara et korkma tanrı baş şeytandan çok yarım şeytandan iğrenir..
Eğer kutsal kitap ışık bugün doğuyor demiş olsaydı insan kalbi bu kadar hasret çekmezdi. Düşünce efsaneye dönüşmez ve dünyayı bu kadar ele geçirmezdi...