Sonra unuttuk işte.
Yaşamayı unuttuk, nefes almayı unuttuk,
ve bir gün geldi sevmeyi de unuttuk biz...
Belkide her şey sevmeyi unutmakla başladı.
Evet, sevmeyi unuttuk biz.
Bugünlerde herkes çok sinirli...
Herkes kavgalı, gürültülü.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yerin üstüne baktım, uykuya dalmışlar;
Altına baktım,çürüyüp toprak olmuşlar.
Yokluk ovasında başka ne var ki zaten;
Daha gelmemişler var, gelip gitmemişler var.
- Ömer Hayyam-