Yangınlıbirşiir

Yangınlıbirşiir
@Kadimokurrx
Okuyorum çünkü daha görmem gereken öteler var...
Dervişler, bu yol gelişlerle büyüdüğü gibi gidişlerle de kemâle erer..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İtilen sanır ki düşüyor...Halbuki fark etse yönünün nasıl çevrildiğini; o düşmüyor, yürütülüyordur.
Sayfa 273·Kitabı okuyor
Kişi, vuslata giden yolun yalnızlığını yaşamadan muradın kokusunu duyamaz, özlemin acısını çekmeyen kavuşmanın lezzetini tadamaz.
Sayfa 266·Kitabı okuyor
Eğer dünya bir gölgeyse acısı neden bu kadar gerçekti?
İlk kez görüyordu, oysa hep bakıyordu...
Sayfa 244·Kitabı okuyor