Benim anlamadığım Rus bir yazar tarafından yüz yıl önce yazılan bu kitap sosyalist , işçi haklarını anlatıyorsa peki şu anda Rusya da işçi hakları nasıl demokrasi nasıl bu kitabın Rusya’ya faydası olmuş mudur? Araştırdığım kadarıyla direkt Türkçeye çevrilmiş ülkemize çok erken kazandırılmış bir kitaptır . Kitaplara çok pragmatist yaklaşmayıp edebi eseri nasıl derseniz tam bir başyapıt betimlemeleri ruhsal çözümlemeleri süper . Okunması gereken bir kitap .