Normal Hayatta magazin tarzı konulari pek sevmesemde Edebi insanların hayatlarına bayılıyorum. Onlara da ulaşmanın en güzel yanı hatıralar. Adile Hanımın hatıralarında bahsettiği kişilerin hepsi kendisi kadar değer sahibi insanlar hatta baziları daha da değerli.( Bunu kitabı okuyanlar daha iyi anlar) Kitabı şiddetle tavsiye ediyorum.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitabı Beğenmedim. Tarihin en büyük kahramanıni sarhoş bir aşık yapmak vasatliktan başka bir şey değildir bence. Ayrıca kitapta Mazallah, Allahaısmarladık gibi kelimelerin olmasıda çok çok yanlış. Kitap hatalarla dolu. Göktürk dönemini yaziyorsun biraz atmosfer yaratmak için kelimelere dikkat edebilirdi. "Ohh dostum" diyen bir Kürşad ne kadar kahraman olarak anlatılabilir ki. Niyazi Yıldırım Gençosmanoğlunun Nazıma çektiği Bozkurtlar destanı bile daha gerçekçi açıkçası. Eseri Nihal Atsızdan okumanızı tavsiye ederim.
EsirlerSabahattin Ali · Karbon Kitaplar · 2019944 okunma