Fakat iyi adamların hepsi neşelidir . Neşeli olmak iyi bir şeydi ve iyi olmanın da işareti sayılabilirdi .Neşeli insan yaşarken ölümsüzleşmiş gibi oluyordu .Fakat böyle insanlara artık rastlanmıyordu. Evet, dünyada artık neşeli insan kalmamıştı.Oldukça az kalmıştı.