Allah insana en bildiği en sevdiği yerden sınarmış sevgi ve özlemi bu kadar saf ve temiz bilen seyyah’a imtihan olarak benim seçileceğimi ve seyyaha hayatının en acılı günlerini yaşatacağımı bilseydim belki de onunla tanışmayı cesaret edemezdim…..
Peki aşıklar nasıl konuşur hocam?
Onlar artık ya hiç konuşmazlar ya da sadece Fısıldaşırlar çünkü kalpler o kadar yakındır ki birbirlerine bakmaları bile yeterlidir.
Âşıkların söze ihtiyacı yoktur!!!!