-O halde hayatta olandan ne doğar? -ölüm
-Ya ölü olandan ne doğar?
-Hayatın doğduğunu itiraf etmek zorundayım.
-Demek ki canlılar ve hayat
ölülerden doğar kebes
-Öyle görünüyor.
Dolayısıyla herkese hayatıyla verilen ders genel olarak şu gerçeğe dayanır; kişinin arzularının peşinde koşup durduğu şeyler sürekli olarak onu aldatır. yanlış yola yöneltir ve o sürçüp sendeler sonunda düşer neticede bunlar neşe ve coşkudan ziyade sefalet ve ıstırap getirir.