Kadir

Her şeyin sahte olduğu bir zamanda yaşadığımızın farkında olan herkes nasıl yaşıyorlar…?
1000k
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
-O halde hayatta olandan ne doğar? -ölüm -Ya ölü olandan ne doğar? -Hayatın doğduğunu itiraf etmek zorundayım. -Demek ki canlılar ve hayat ölülerden doğar kebes -Öyle görünüyor.
Dolayısıyla herkese hayatıyla verilen ders genel olarak şu gerçeğe dayanır; kişinin arzularının peşinde koşup durduğu şeyler sürekli olarak onu aldatır. yanlış yola yöneltir ve o sürçüp sendeler sonunda düşer neticede bunlar neşe ve coşkudan ziyade sefalet ve ıstırap getirir.
her tatmin edilmiş arzu bir yenisini doğurur....
Nispeten mutlu olanlarda çoğu kez sadece görünüşte mutludurlar, eğer değilse uzun ömre sahip olanlar gibi bunlar nadir istisnalardır..