Kadir

Hangi yazarın böyle bir son yazmaya yüreği yetebilir ki bu hikayeyi güzel bitirmek için neler vermezdim::((( yine de bilmiyorum ki her şey güzel olacak çünkü güzel insanları hep güzel şeyler bekler ….öyle demişti babam
1000k
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bazen öyle olur ne olduğunu anlamadan kendinizi sürecin içinde bulursunuz; ne siz girmişsinizdır içeri ne de çıkış kapısının yeri bellidir…
1000k
Bir insana aşk değdi mi uzaklardan belli eder halini.
İnsanların gözleri görmeye yararmış . Aşıkların ki ise ağlamaya…:(
Gönlüm gönlüyle bağ kuruyor buna ayrılık denebilir mi ?hayır ! buna yalnızlık denebilir mi hayır!!!
1000k