Kafka

Kafka
@Kafka0645
Evde en çok okumakla vakit geçiriyordum. Böylece içimde kabaran duyguları dış etkilerle bastırmak istiyordum. Okumak bana bana uygun tek dış etkiydi. Okumaktan şüphesiz çok faydalanıyordum : kitaplar bana zevk , heyecan , ıstırap veriyordu.
Sayfa 52·Kitabı okudu