Nuran yatağına yattı.Tavana bakıyor.
"Hani işin vardı ?" dedim.
Kızdı bana.
"Düşünüyorum ya,bu da iş," dedi.
Düşünmek ciddi bir işmiş.Hatta Nuran'ı düşündüğü için atmışlar buraya.Öyle söyledi.
"Yanına yatıp senle birlikte düşüneyim mi? diye sordum..
Güldü o zaman.Büyüyünce beni de içeri atarlarmış,çok düşünürsem.Sahiden atarlar mı İnci ?
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Nişanlın neden kafeste?" diye sordum.Halkını sevdiği içinmiş.
"Sen niye buradasın? diye sordum Nevin'e.
O da halkını sevdiği için buradaymış.Ben büyüyünce halkımı hiç sevmeyeceğim.Halkını sevenler hep kafese giriyor...
Ben uyuyormuş gibi yapıyorum.Ama saçlarım ıslanıyor.O zaman anlıyorum annemin ağladığını.Sesimi çıkarmıyorum.Benim anladığımı sezerse daha çok üzülür belki.