Nuran yatağına yattı.Tavana bakıyor.
"Hani işin vardı ?" dedim.
Kızdı bana.
"Düşünüyorum ya,bu da iş," dedi.
Düşünmek ciddi bir işmiş.Hatta Nuran'ı düşündüğü için atmışlar buraya.Öyle söyledi.
"Yanına yatıp senle birlikte düşüneyim mi? diye sordum..
Güldü o zaman.Büyüyünce beni de içeri atarlarmış,çok düşünürsem.Sahiden atarlar mı İnci ?
"Nişanlın neden kafeste?" diye sordum.Halkını sevdiği içinmiş.
"Sen niye buradasın? diye sordum Nevin'e.
O da halkını sevdiği için buradaymış.Ben büyüyünce halkımı hiç sevmeyeceğim.Halkını sevenler hep kafese giriyor...
Ben uyuyormuş gibi yapıyorum.Ama saçlarım ıslanıyor.O zaman anlıyorum annemin ağladığını.Sesimi çıkarmıyorum.Benim anladığımı sezerse daha çok üzülür belki.