Senin bana bırakmadığın gibi ,ben de sana ne bir resim ne de bir işaret bırakacağım; beni hiç tanıyamayacaksın , hiçbir zaman. Yaşarken de kaderim böyleydi, öldüğümde de böyle olsun .Geriyeni kalan şu son saatimde seni aramak istemiyorum.;sen adımı ve kim olduğumu öğrenmeden gideceğim. İçim rahat ölüyorum çünkü uzaklarda olduğun için hissedemezsin bunu.ÖLÜMÜM SANA ACI VERİYOR OLSAYDI, ÖLÜMÜ ASLA DÜŞÜNEMEZDİM...
#HAYATINDA , O AYDINLIK HAYATINDA HİÇBİR ŞEY DEĞİŞMEYECEK .ÖLÜMÜM SANA ZARAR VERMEYECEK. İŞTE BENİ AVUTAN BU , SEWGİLİM..
Tamamıyla haksız değilsiniz. İnsan, mesela ibadet, yahut çalgı ile meşgul olmakla; zerzevat, çiçek, yahut çocuk yetiştirmekte de bir teselli bulabilir. Ancak bunun için de hiç olmazsa yaşayacak kadar bir para lazımdır. Çiçek meraklısısınız; fakat biraz paranız yok değil mi? Ne kadar uğraşsanız topraktan istediğiniz renkte, kokuda bir çiçek alamayacağınıza emin olun... Babasınız, çocuklarınız var, paranız yok değil mi? Evlatlarınız âhir ömrünüzde size bir feci yaprak dökümü manzarası seyrettirmekten gayri saadet vermezler...