Mısra

Mısra
@Kaktusgillerden
Göğe bakalım.. Kitaplar diyorum bayım kitaplar, çok şey anlatmıyor mu bize?
Yazıya bayıldım.
Bir adam bir kadına vuruyor, kadından sen utanıyorsun. Bir kadın bir çocuğa vuruyor, çocuktan sen utanıyorsun. Bir çocuk bir kediyi dövüyor, kediden sen utanıyorsun. Bir kedi bir serçeyi tutuyor, serçeden sen özür diliyorsun. Peri değilsin. Olsan küçük İskender senin için yazmış olurdu o dizeyi, "Periler ölürken özür diler." İnsan olduğun için bütün günahlar için özür dilemek istiyorsun. İsa peygamber gibisin, bütün günahlar için sen yansan, bitecek olsa, yanacaksın. İnsansın, bitsin bu ıstırap da nasıl biterse bitsin istiyorsun. Çünkü sen de Muhammed peygamber gibi kedi uyanmasın diye eteğini kesebilirsin. Musa gibi öleceksek ölelim deyip çöle gidebilirsin. Sen daha az değilsin. Daha az olmadığın için herkes için ve hep utanabilirsin.
Edebiyat
Mısra
İçimde anlamlandıramadığım bir çok şeyin cevabını bu yazıda buldum..
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Büyüklerimin ellerinden küçüklerimin gözlerinden öpüyor, bol sevgi dolu, şeker tadında sağlıklı, huzurlu bayramlar diliyorum. 🍬🌸
SÖHEC isimli okura yanıt verildi
Mısra
Hayırlı bayramlar 🍬🌸
Kitap önerilerinizi alalım bakalım o zaman 🙆‍♀️
Anket
Mısra
Sadist
Kendime aşık birisiyim. Bu aşk ego barındırmıyor kimsenin hayatını ihlal etmiyor. Bir kere geldim bu dünyaya bir dahası olmayacak bu yüzden kendimi çok seviyorum. Küçük dudaklarımı güneş ışığında bal köpüğü olan gözlerimi burnumun üzerinde ki hafif çillerimi gözümün altında belli belirsiz olan beni kusurları mı seviyorum, kendimi seviyorum yaşamayı seviyorum ve ben tümörümü de seviyorum eğer ki olmasaydı ben yaşamanın bu kadar güzel bir şey olduğunu hiç bir zaman bilmezdim. Alınan her nefesin değerini, doğan her güneşin bir umut oluşunu, hayatımda olan insanların gerçekten yanımda oluşunu bilmezdim, ben kendimi bilmezdim. İyi ki varım, kendimi çok seviyorum ve bunu her aynanın karşına geçtiğimde yüksek sesle söylemekten hiç çekinmiyorum. Ve ben çok güçlü bir kadınım.. Varım, var olduğumun yok olmadan farkına vardım..
emine isimli okura yanıt verildi
Mısra
Gerçekten de öyle kendimizi sevmeliyiz ☺️☺️
__♡ İyi ki doğdum ♡__
Cahit Sıtkı' ya iki çift lafım var...Eveeet, belki yolun yarısını bir "tık" geçmiş olabilirim 😊 ama bu kadar olumsuz olmaya gerek var mı 🤔 ilk yarı, alt yapı çalışmaları ile geçiyor... Okul, iş, eş, çocuklar...Ben ikinci yarının bomba gibi geçeceğine inanıyorum 👍 Allah'tan tek dileğim, kendim ve sevdiklerim için sağlık 🙏 Gerisi bende, ben çözerim 💃 ikinci perdede hep birlikte daha nice güzel günler görmek ümidiyle.... ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Ne güzel şeyim ben hep yaşım 19 😉😉 youtu.be/yDlwD2TJsUw
Mısra
Merhaba güzel insan.. Seni tanımıyorum belki hiç bir zamanda tanımayacağım. Ama ortak bir noktamız var kitaplar.. Bir ömrün bu kitaplar içinde hamanlanırken geçsin yeni yaşın sana ailene ve sevdiklerine sağlık mutluluk huzur para ve bol kitap getirsin. İyi ki doğmuşsun. Kitapla kal ♥️