Kalbi Derun

Kalbi Derun
@Kalbiderun
Her şeyi düzeltmeye kalkışmanın yok ettiği. Şiir yazar, fotoğraf çeker, çay içer, türkü dinler, Allah'a, atlara ve çocukların gözlerindeki umuda inanır...
Geçen gün nasibime annemden bir cümle düştü
"İnsan diğer yarısını hep özler kızım."
Reklam
Sınavı yok ki kazanasın, ders değil ki çalışasın... Sevilmekte bir lütuf.
Günü kapatırken geceye küçük ama kıymetli bir not.
Önemli olan hayat yolculuğunda her şeye rağmen iyi olmak, iyi kalmak ve iyiliği yaymaktır. Bu durum din ile, diyanetle, inançla alakalı değildir. Kendini tamamlamış bir insan olmakla ilgilidir. Bütün hikaye günsonundan kaç kişinin hayatına dokunduğunuz, kaç kişinin yüzüne tebessüm olduğunuz, kaç kişinin size "iyi ki varsın" dediğinden ibarettir aslında. Çünkü: "İyilerin hikayesi kaybolmaz."
"Başını yaslayıp ağlayabileceğin bir omuz olmayabilir ama başını koyup teselli bulabileceğin bir seccade hep var."
"Seni böyle seversem asarlar beni. Yokluğunu anlatırlar önce bir güzel, Dudaklarım çatlayınca susuzluğuna, Sabah beş buçukta ipe çekerler." İbrahim Karaca