Önemli olan hayat yolculuğunda her şeye rağmen iyi olmak, iyi kalmak ve iyiliği yaymaktır. Bu durum din ile, diyanetle, inançla alakalı değildir. Kendini tamamlamış bir insan olmakla ilgilidir. Bütün hikaye günsonundan kaç kişinin hayatına dokunduğunuz, kaç kişinin yüzüne tebessüm olduğunuz, kaç kişinin size "iyi ki varsın" dediğinden ibarettir aslında. Çünkü:
"İyilerin hikayesi kaybolmaz."