Her şeyi düzeltmeye kalkışmanın yok ettiği.
Şiir yazar, fotoğraf çeker, çay içer, türkü dinler, Allah'a, atlara ve çocukların gözlerindeki umuda inanır...
Şimdi, ey Müslüman! Bir asrı aşan miskinliğine son vermek ve imânımızla ayağa kalkmak zamanı gelmedi mi ? Üzerimizdeki sihirli toz bulutunu dağıtıp ümmet şuuru ile kucaklaşmak için daha neyi bekliyoruz ?