Kalbimsin

Kalbimsin
@Kalbimsin
Bahar geldiyse sebebi sensin Güneş açtıysa sebebi sen Ben bu kadar mutluysam sebebi sen Herşeyin güzel olma sebebi yine sen
10/10
·368 syf.··
2017 4. kitabı
Kitabın içinde geçen olayın aşkla alakası yoktur.Askin bu olayla alakası vardır .Aşığım diyen bu kitabı okumasın.Cunku aşk ,aşığım diyemeyecek kadar halsiz bırakan bir haldir.Sadece bu sözü için bile aldığım bir kitaptır ve sadece bir günde bitti kilidini açmak için biraz uğraştım ama çok zevkliydi herkese tavsiye ederim:)
Edebiyat
Çok Kullanılmış Kalpler DükkanıBilal Sami Gökdemir · Dolce Vita Yayınları · 20151,333 okunma
Reklam
Hayallerime dokunma ... Çünkü ben bir tek orda mutluyum.
Sen "gitti"sanıp üzülürsün. Oysa O hiç gelmemiştir...

Kalbimsin

, bir kitap okudu
10/10
·368 syf.··
2017 4. kitabı
Bilal Sami Gökdemir
8.1/10 · 1.333 okunma
"yağmur yağıyor"dedi. Camların da aglayabilecegini bilmiyordu .
Reklam