"İyi de neden?" diyor.
"Neden istediğin her şeye kolayca sahip olasın, sahip olduğun her şeyden sorumlusundur, güç yetirebilir mi insan buna?"
"Sahip olamazsın zaten, emanetçi olursun. Ayrıca her şeyin sorumluluğu altında ezilmen gerekmez. İstemelerinin karşılığı olan her şey tamamen senin sorumluluğunda olmak zorunda değil. Sadece üstüne düşeni yaparsın. Yük hafifler ve altında ezilmezsin.
Asıl mesele neden değil, nasıl ait olabiliriz tüm istediklerimize.