Özetini çıkarsam birkaç cümlede biter. Neredeyse hiçbir şey anlamadığım bir hikaye, nasıl bu kadar canımı acıtabilir?
Okurken, ne anlatıyor bu adam ya da ben niye olayı takip edemiyorum diye çok düşündüm ama, bir yerden sonrası düşüncelerimi susturdu. Bitirdikten sonra duvar ve bana bakışmak kaldı.