Kalpsiz Hanım

Kalpsiz Hanım
@Kalpsz_hanm
Allah var gam yok
"Elhamdülillah şükür, o bela sevabını bıraktı gitti" der. Ferah ile teneffüs eder. Demek bir saat muvakkat elem, ruhta bir manevî lezzet bırakır ve lezzetli saat, bilakis elem bırakır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hakikî zevk ve elemsiz lezzet ve kedersiz sevinç ve hayattaki saadet yalnız imandadır ve iman hakikatleri dairesinde bulunur.
Madem ecel gizlidir; her vakit ölüm, başını kesmek için gelebiliyor ve genç ihtiyar farkı yoktur.
Âhirete inanmayan ehl-i inkâr ve dalalet için bir i'dam-ı ebedî kapısı...
O kabir, ehl-i iman için bu dünyadan daha güzel bir âlemin kapısıdır.