"Ya hep, ya hiç" demeyin, "neyi, ne kadar kurtarırsam, kaç kişinin hidayetine vesile olabilirsem" duyarlılığı ve kararlılığı ile davete devam demeliyiz...
Ama zannetmeyin ki söz biter... Ömür biter, söz bitmez... Merak etmeyin söz biterse çığlık imdada yetişecektir. Bu çığlık bazen sessiz olabilir, bazen kulak zarını patlatacak güçte olabilir...