with.kamer

with.kamer
@Kamer_ea
“Yaşıyor ama bilmiyor yaşadığını.” -Ovidius
Seni seviyorum...Neden sevdiğimi bilmeden seviyorum...
Sayfa 232·Kitabı okudu
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Ben daha çok kendi içimde yaşayan bir insanım...Bunun için size nazaran birkaç misli fazla yaşamış sayılırım.
Sayfa 191·Kitabı okudu
Bu hayatın bir manası olmak icap ederdi.İnsan dünyaya sadece yemek,içmek,koynuna birini alıp yatmak için gelmiş olmazdı!Daha büyük ve insanca bir sebep lazımdı.
Sayfa 188·Kitabı okudu
Sana teşekkür borçluyum evlat...Bana dünyanın hakikaten suratına tükürülmeye bile değmez olduğunu ve bu dünyada suratına tükürülmeyecek bir tek,ama bir tek insan bile bulunmadığını sağlam bir şekilde ispat ettin.
Sayfa 184·Kitabı okudu
Küçük bir yaprağın arkasında bir dünya gördüğünü zanneder de koca dünyayı görmeden yaşar.
Sayfa 52·Kitabı okudu