Oysa insan, sevincini büyüterek, üzüntülerini elverdiğince kısaltarak anlatmalı. Kendini olmayacak durumlarda gereksizce acındıran bir insan, gerçekten dertli olunca acınmamayı hak eder
Her gün gittiğiniz yere hiçbir gün varmayacağınızı mı sanıyorsunuz? Avunabilmek için eş dost istiyorsanız, herkes de sizin gittiğiniz yere gitmiyor mu?