Kamuran sevimli

Kamuran sevimli
@Kamuransevimli
“Bir kitabı bitirdikten sonra kapağını kapatıp, eğik durmaktan yorulmuş boynunu arkaya yaslamak ve içinden çıkmış olduğun dünyayı gözden geçirmek... Dünyanın en güzel hislerinden biri.."
"Anımsadığın hiçbir şey sağ kalmadı. En iyisi unutmak.."
Reklam
“Ne biçim ülke bu?Kimse kimseye güvenmiyor..”
“Odamda tek başıma olmayı diledim;kitaplarımla baş başa,bu insanlardan uzakta..”

Kamuran sevimli

, bir kitap okudu
Puan vermedi·375 syf.·
2023 1. kitabı
Khaled Hosseini
9.2/10 · 192,4bin okunma