Insanda iki cins yaratılmıştı. Bir yanda çüklüler, bir yanda rahimliler vardı. Çüklülerin dışı,rahimlilerin içi kuvvetli olmuştu. Rahimliler selimdi,usluydu rahimdi, lakin çüklüler pek fenaydı. Onları zapt etmek mümkün değildi. Nerede bir delik görseler, büyük-küçük, hemcins nebat hayvanat demeden önlerindeki kamışı sokmaya çalışıyorlardı. Ne kadar vahyedersek edelim, nice hakikatler zerk edersek edelim, onlara çük adabını öğretemedik.