Unutmak diye bir şey yoktur. Ne kadar debelensen de sadece unuttuğunu zannedersin ve unuttum dediğin şeyler zaman gelir kılık değiştirerek çıkar karşına. Yumurtadan çıkan kuşlar gibi ruhunu delik deşik ederek çıkarlar hem de . Şunu iyi anla; unuttum diyen biri, kendini ömrünün sonuna kadar aynı şeyi tekrar ve tekrar yaşamaya mahkum etmiştir sadece, o kadar.
Beden dediğiniz mefhum tıpkı tabiat gibi, tıpkı gökyüzü gibi dört unsurun bir araya gelmesinden oluşmuştur. Bu unsurlar hava, su, ateş ve topraktır ve sıhhat dediğimiz şey bu dördünün ahenk ve denge içinde olması demektir.