Aslında daha önce okuduğum kitaplarından zevk almıştım ama bunda çok sıkıldım. O dönemde değilim demek ki. Serinin son kitabı ama bağımsız da okunabilir, zira ben öncekileri de hiç hatırlamıyorum.
Sen kadının gözündeki ışığı söndür, sonra aldatınca suçlu yine kadın olsun. Yok öyle dünya sayın erkekler. Evliliğin kadını da erkeği de hapsettiği parmaklıkların bazen ne kadar da yorucu ve sıkıcı olduğunu gördüm aslında hep alt metinde. Kadının "teşekkür" etme tarzına katılamasam da, büyüdüğü topraktır belki onu öyle yapan diyorum yine. 10 yaşında dayısının tacizine uğrayan bir kız çocuğu, teşekkür etmeyi de sevişmek sanabilir tabi.
Çok yavaş ilerledi ama aktı gitti sonuna doğru. Okumasam eksik olur muydum? Hayır.