Kitap bulamadıgınızda okuya bileceğiniz bir kitap. Fakat beklentilerinizi çok yüksek tutmayın derim. Tabi okuduğunuz için pişman olacagınız bir kitap değil diye düşünüyorum.
Güzel bi aksiyon kitabı olmuş. Nedense bütün güzel kitapların serisi var. Sıfırananların 2. Seride ne yapacaklarını merak ediyorum doğrusu. Bence numarası büyük olanlar kadar küçük olanlarda güçlü olacak gibime geliyor. Umarım serinin 2.kitabı bi an önce çıkar. Çünkü İGİ nin yok olmasını okumak istiyorum.