Harika bir kitaptı. Yazarın ilk okuduğum kitabıydı ve kendisinin de ilk kitabıymış. Biraz aşk romanı tarzında olsada kurgusunu beğendim. Bir ara polisiye bir roman okuduğumu düşündürttü bana. Bolca gizem ve aydınlatılmayı bekleyen bir geçmiş var kitapta, akıcı bir dille tüm sırlar ortaya çıkıyor. Tavsiye ederim.
Mart MenekşeleriSarah Jio · Arkadya Yayınları · 201625,8bin okunma
Kendine hakim olma tuhaf bir deyim değil mi? Kendine hakim olan, kendinin kölesi olmuş olmuyor mu? Kendinin kölesi olan, kendinin efendisi de demektir. Aynı adam hem köle oluyor, hem efendi.