Kitap,şu an yaşadığımız COVID-19 benzeri ölümcül bir pandemi olan İspanyol Gribi'nin 1918 yılında henüz 13 yaşında olan Pia Lange'nin hayatında meydana getirdiği trajik bir hikâyeyi ele alıyor. Gribe yakalanan annesini ve savaşta orduya katılan babasını kaybettikten sonra kaybolan kardeşlerini aramaktan hiçbir zaman vazgeçmemiş yetim bir ablanın öyküsü... Tarif edilmez duygularla birlikte okuduğum kitap her anlamda gerçek sevgi, umut ve mücadeleyle farkındalık kazandırıyor...