Ne kadarda uzadı zaman buğdaylar başak verdi..
Tohum tohum hüzün ekildi tekrar tekrar gönlüme..
Oysa bir köşeye çekilip dinlenecektim ...
Çokça yorulmuştum ...
Hani dağlara bakan türküler söyleyip..
Yalnizlığımı avutacaktım...
Hüzünde sevirdim eskileri...
Efkâr bir başka güzeldi..
Sevmek bambaşka yollar açardı insanlara
Kıymeti vardı göz göze gelmenin...
Yıllarca hatrı güdülürdü bir çift sözün...
Ne oldu ...