Cennet kapılarının sonuna kadar açılıp, 'ya Muhammed! hadi gir' denildiğinde "VALLAHİ ÜMMETİM OLMADAN GİRMEM" diyecek olan bir peygambere sahip olduğumuz için çok şanslıyız...
"Biz seni görmeden sevdik ya Resul Allah" =)
"Kelebeğin ömrü bir olsa ne fark eder?
yaşamayı bilene bir gün bile yeter.Ben seninle yaşamayı bilmek isterim.Bir gün olsa da ömrümüz,o bir günü sonsuzluk yapar yıldızlara giderim"...
NİĞ':)