Mustafa çelik

Mustafa çelik
@Kaptannn
++~++
Okuyor
Şanlıurfa
6 Nisan
62 okur puanı
Ocak 2019 tarihinde katıldı
DEDİM:"Çok yanlızım." DEDİ:"Ben sana çok yakınım." (BAKARA:186) DEDİM:"Bunca günahım var hangisinin tövbesini yapayım?" DEDİ:"ALLAH bütün günahları bağışlıyandır". (ZÜMER:53) DEDİM:"Yine bağışlarmısın?" DEDİ:"ALLAH'tan başka günahları bağışılayacak olan yoktur."(ALİ İMRAN:135) DEDİM:"RABBİM,benim senden başka kimim var?" DEDİ:"Kim ALLAH'A güvenirse O,ona yeter."(TALAK:65) "HAMD ALAMLERİN RABBİ OLAN ALLAHADIR". Şükürki o RAHMANDIR,RAHİMDİR herşeye gücü yetendir....
1000Kitap
Reklam
"Dünyanın gelmiş geçmiş en iyi buluşu, Benim seni bulmamdır. Bu sayede anladım ki Yaradanın, Kuluna verebileceği en özel ödülsün"..

Mustafa çelik

, bir kitap okudu
10/10
·448 syf.·
Beğendi
·
9 günde okudu
·
2019 9. kitabı
Beyza Alkoç
7.4/10 · 24,1bin okunma
EY HAYAT! bırak şu yakamızı biraz bizde mutlu olalım. Bizi çok üzdün daha ne kadar bizi üzüceksin yeter git artık düş şu yakamızdan.... #M.S.T#