Yıldızlıgece

Yıldızlıgece
@Kar_taneleri
Las miradas no se cruzan por casualidad
Yaşadığını sanıyorsun. Sonra bi şarkı çalıyor yaşayamadıkların geliyor aklına, ölüyorsun.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
En ağır acı, içine atıp da dışarıya tebessüm ettiğindir.
Kalp yorgunluğu bu; ne uyumakla geçer ne de dinlenmekle.
En acısı da ne biliyor musun? Kalbini paramparça eden kişinin, hiçbir şey olmamış gibi hayatına devam etmesi.
Sana son iyiliğim; yaşattıklarını yaşamadan ölmemen için dua etmek olacak.