Çoğumuz çocukluğa dair tek bir anıya sarılırız bazen. Bir gün, bir kişi, bir olay...
Bütün çocukluğumuzu Onun çevresinde öreriz. Hani Çocukken bir yerimiz yara olduğunda tentürdiyot sürerlerdi üstüne, sonra da yanmasın diye üflerlerdi. Hayatımız boyunca birileri yaralarımıza iyi gelecek bir şeyler sürsün, sonra da acımızı almak için üflesin diye bekliyoruz.
Ama bir de şu var çocukluk dediğimiz o yaranın kabuğunu koparıp altında neler olduğunu görme çabası biraz da....
Kendinizi aşırı endişeli hissederseniz;
Yüz yüze geldiğiniz riskin derecesini doğru ölçüp ölçmediğinizi kendinize sorun ve sonra onunla başa çıkmak için sahip olduğunuz bütün kaynaklarınızı düşünmeye çalışın.