Artık hayatta olmayan onca dostu düşünüyorum da içim yanıyor. Oysa pek de acınacak durumda değiller, çünkü ölüm başta olmak üzere, bütün sorunları çözdüler.
Cennet katlanılır gibi değildi, yoksa ilk insan ona alışırdı; bu dünya da daha katlanılır değil, çünkü burada cenneti özlüyor ya da başka bir cennet olmasını umuyoruz. Ne yapmalı, nereye gitmeli peki Hiçbir şey yapmayalım, hiçbir yere de gitmeyelim - bu kadar basit.