"Bilim uzun ve çetin bir yoldur çocuklar. Bilimi yarı yolda bırakmayın, olur mu çocuklar?"
İnanılmaz etkilendiğim bir insan oldu Mustafa Hoca. Onu bu kadar güzel anlatanan Oğuz Atay'ı da övecek söz bulamıyorum.
Annemin çok güzel oku diyip durması sebebiyle okuduğum ve hayran kaldığım kitap. Okumaktan bir an bile sıkılmadım ve nasıl bitirdiğimi anlamadım. Elden düşüremediğimiz kitaplardan yazmış Yasemin hanım elinize sağlık Anne sözü dinlenmeli :)
Güç MevsimiA. Yasemin Eren · A7 Kitap · 2019396 okunma